Golf Academy Professionals

Website: www.kevinbroekhuis.nl
Lessen op do, vrij, zon

Golflessen

Naast de diverse cursussen van de Golf Academy, kunt u ook afzonderlijke lessen boeken bij een van onze golfprofessionals. Dat kan individueel, maar ook met meerdere personen. Voor het boeken van deze lessen kunt u contact opnemen met de golfprofessionals: professionals@golfclub-zeewolde.nl. U kunt ook rechtstreeks lessen boeken bij de betreffende golfprofessional via de webpagina Professionals.

Aanbod golflessen

Putt cursus

Putten, elke slag telt

Hoeveel putts heb jij gemiddeld per hole nodig?

In de regel staan er gemiddeld 2 putts per hole voor, waar de steeds lagere handicappers zelfs onder de 2 putts gemiddeld zitten.
Stel je maakt per hole gemiddeld 2,5 putts dan zou je volgens dit principe dus 4/5 slagen per 9 holes verliezen.. Dat zet te denken..
Een 3-putt maken zal altijd voor blijven komen, maar het verminderen hiervan en het vaker in 1 keer afmaken kan getraind worden. Hiervoor het volgende ‘korte’ programma.

Individuele les, 1 persoon!
5 lessen á 25 minuten voor een investering van € 160.-

Les 1; 0-meting en techniek verbeteren
Les 2; afstandscontrole verbeteren
Les 3; lijn lezen
Les 4; korte putts
Les 5; laatste check

Wil jij beter putten? Mail dan naar:

Kevin Broekhuis  mail@kevinbroekhuis.nl donderdag, vrijdag en zondag
Murielle Heideman m.heideman9@chello.nl  woensdag, vrijdag en zaterdag

Welkom bij de Golf Academy

Gezond en sociaal? Sport? Golfsport! Van 8 tot 88! Golfclub Zeewolde is waar je moet zijn! Met Golf blijf je sportief en gezond. Leren, verbeteren en beoefenen doe je op je eigen niveau en daarvoor kom je naar Golfclub Zeewolde. Sporters, werkenden, ouders met kinderen en natuurlijk vitale senioren vinden op Zeewolde de perfecte en unieke oefen en speel faciliteiten binnen een zeer gezellige sportclub.

Uniek voor Golfclub Zeewolde is de zeer uitgebreide oefenlocatie met 2 Puttinggreens, 2 Chippingreens + bunkers en een meer dan 300 meter lange drivingrange. Op de Jol kunt u uw approaches perfectioneren, deze par 3/4 biedt alle gelegenheden om het zeer belangrijke korte spel te perfectioneren. Wij werken aan de ontwikkeling van een shortgame circuit en diverse golfsport activiteiten voor 2022, check deze pagina dus regelmatig! Het team van professionals staat borg voor de hoge kwaliteit van de opleiding en training van jong en ouder; van recreatiegolfer tot en met de golftopper. Bij alle lessen maken wij gebruik van de meest moderne technologie zoals de Trackman.

Wilt u een individuele les boeken, klik dan hier voor Peter van Wijk, hier voor Murielle Heideman en hier voor Kevin Broekhuis.

De professionals van GC Zeewolde
Peter van Wijk is in 1986 als golfpro begonnen bij Golfclub Zeewolde, “Ikzelf heb in al die jaren ervaren dat het bij het leren van dit mooie en soms ook moeilijke spel vooral gaat om: golfen, golfen en nog eens golfen. Veel doen dus! De één doet dit op een hoger niveau dan de ander, maar voor mij is het meest belangrijk mijn leerlingen plezier in het spel geven. Dat doe ik door het maximale te willen halen uit ieders kwaliteiten. Daar geniet ik van”.
Murielle Heideman behoort bij de beste 50 pro’s van Nederland, waar ze uiteraard heel trots op is. “Stilstand is achteruitgang, op welk niveau je ook speelt. Door bewustwording van het getrainde zul je meer progressie boeken om nog meer plezier te halen uit het golfspel. Vanaf 2001 tot heden ben ik bijgeschoold door Mike Bender PGA top 5 coach uit Amerika met als leerling o.a. Tour-speler Zach Johnson. Tijdens deze bijscholing ligt de nadruk op mentale training, putten, het korte spel en de swingtechniek met video opnames”.
Kevin Broekhuis heeft als professionele golfer een belangrijke les geleerd. “Blijf het spel ‘spelen’. “Tijdens de ronde de bal naar de vlag slaan op voor jou de beste manier op dat moment. Wil je jouw beste manier verbeteren, dan zul je moeten trainen op techniek of scorend vermogen. Vrijwel iedere golfer wil met zijn handicap naar beneden. Kijk eens of je dit op een simpele manier, zonder al te veel veranderingen (en durf hier ook om te vragen), kunt bereiken.”