Golfbaan Flevoland

De golfbaan van Golfclub Zeewolde beschikt over één van de mooiste golfbanen van de provincie Flevoland. Golfclub Zeewolde krijgt op Leadingcourses een gemiddelde beoordeling van 7,8. Hiermee behoord Golfclub Zeewolde tot de top 50 van de Nederlandse golfbanen.

Over de golfbaan

De golfbaan van Golfclub Zeewolde ligt ongeveer 3 meter beneden NAP. Waar vroeger de Zuiderzee was, ligt nu een prachtige golfbaan. De baan van Golfclub Zeewolde heeft een ruime opzet en ligt op een terrein van 120 hectare. De baan van Golfclub Zeewolde telt een viertal lussen:

• Aak – De Aak beschikt over 9 holes en is ontworpen door de architect Alan Rijks. De Aak is van het type parkbaan/polderbaan.
  • Botter – De Botter beschikt over 9 holes en is ontworpen door de architect Alan Rijks. De Botter is van het type parkbaan.
  • Pluut – De Pluut beschikt over 9 holes en is ontworpen door de architect Alan Rijks. De Pluut is van het type parkbaan.
  • Jol – De Jol beschikt over 9 holes en is ontworpen door de architect Alan Rijks. De Jol is van het type parkbaan.

Over de golfclub

Golfclub Zeewolde is één van de grootste golfclubs van Flevoland. De club heeft een gunstige ligging en is hierdoor makkelijk te bereiken vanuit Flevoland, Gelderland, Utrecht en Noord-Holland. De club telt circa 1250 leden. Golfclub Zeewolde is een verenigingsbaan, leden van de vereniging kunnen ongelimiteerd gebruik maken van de baan. Golfen op Golfclub Zeewolde maar geen lid van de vereniging? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om op onze baan te kunnen spelen:

• Greenfee voor GSN-leden, gast- en introductiespelers
  • Hospitality Chain
  • Golflessen
  • Diverse golfarrangementen

Graag nodigen wij u uit om via één van de bovenstaande mogelijkheden kennis te maken met onze golfbaan. Zo nu en dan hebben wij interessante acties en arrangementen. Om op de hoogte te blijven van deze acties kunt u zich via het onderstaande formulier inschrijven voor onze nieuwsbrief.