Regenboogwedstrijd

Op vrijdag 14 juli organiseert de 9-holes-commissie een ‘fun’ wedstrijd met als thema ‘regenboog’. Bij deze wedstrijd wordt door alle spelers van 5 verschillende kleuren tees gespeeld; te weten: 2x van oranje, 2x van rood, 2x van blauw, 2x van geel en 1x van de witte tee. De bepaling van de playing handicap is gebaseerd op de ‘blauwe’ tee bij de heren, en de ‘gele’ tee voor de dames. De spelvorm van deze wedstrijd is stableford.
Na afloop van de wedstrijd is (door de 9-holes-commissie gesponsoorde) ‘stevig hap’ in de vorm van een ‘aangeklede’ hamburger. Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd is daarom dus ietsje hoger dan normaal. U kunt bij uw inschrijving aangeven of u gebruik wilt maken van deze optie.
Diezelfde avond wordt gelijktijd op Jol de ‘Tropical Fun’ wedstrijd gespeeld. Ook deze deelnemers wordt de mogelijkheid geboden om mee te eten. Het belooft dus een gezellig avond te worden op het terras/restaurant.
Trek uw meest fleurig golfoutfit aan om deze avond wat extra cachet te geven.
Schrijf snel in, want ‘vol’ is ‘vol’. Vergeet niet bij uw inschrijving aan te geven (in het opmerkingen-veld) of u wel/niet meedoet om mee te eten.
De 9-holes commissie
9-holes cie