9 holes Maandagavond wedstrijd 5 juni

Afgelopen maandag was het weer prachtig weer om de baan in te gaan. Het was dus geen verrassing dat er ontzettend goed gescoord was en een nek-aan-nekrace tot het eind plaatsvond.

De lucht was helderblauw, de temperatuur was perfect, de baan lag weer mooi onderhouden bij. Het was de ideale setting voor een ontspannen avond vol sportieve uitdagingen. Er werden prachtige slagen gemaakt, met precieze chipshots en indrukwekkende puts.. maar ook hier en daar ballen gezocht wat op sommige momenten iets te lang duurde en de avond daardoor steeds langer liet worden.

Uiteindelijk was het Iris Horsman die als winnaar uit de bus kwam. Zij liet een indrukwekkend spel zien en scoorde een totaal van 44 slagen. Haar constante precisie en rustige spel gaven haar een verdiende overwinning met 22 Stableford punten net als en Monde van Laar en Remko Buijink. Het volgden 6! golfers met ieder 20 punten, het bleef dus spannend tot het laatste moment. De golfwedstrijd op deze zonnige maandagavond was weer een groot succes.

We hadden dit keer niet één maar twee rode lantaren winnaars:  Hanneke Heij en Jan Straub met maar liefst 5 punten. Ze zijn allebei in het zonnetje gezet.

Neary’s
Deze waren voor Jaap van Diermen en Gina van den Brom.

Birdies
De ‘birdiesauce’ was op de Botter alleen voor Kees Kleimeer weggelegd (op hole 7), op de Pluut scoorden Marcel Goes (P2), Cees Spijker (P3), Ivon Corcoran (P7) en Jeroen te Riele (P8) elk een birdie.

En de uitslag van de top 3 van beide lussen samen:

1.  Iris Horsman met 22 punten
  2.  Monde van Laar met 22 punten
  3.  Remko Buijink met 22 punten

Gefeliciteerd allemaal en tot maandag!!

Je 9 holes commissie Robbert, Linne, Kees, Ellis, Fred & Ilka