Geslaagde seizoensopening van onze Maandagavond-wedstrijden

Op maandag 15 mei vond de eerste Maandagavond wedstrijd plaats van in totaal 18 wedstrijden in 2023. De golfbaan heeft zich van hun beste kant laten zien aan maar liefst 59 ingeschreven golfers.

Alle deelnemers werden ontvangen schoolmeester Robbert en juf Linne met een tas met van alles wat je nodig hebt voor een goede start. Een fles water, kleurpotloden, Haribo en uiteraard een eigen 9holescommissie-golfbal.

Na afloop was aan de beoordeling op het schoolbord niets af te lezen over de uiteindelijke resultaten. Gelukkig hadden wel een digitale backup systeem om te zien wie de winnaars waren. Het waren maar liefst 4 golfers met 19 punten, alleen een golfster stak er bovenuit met 21 punten: Marloes Brandsma. Gefeliciteerd!!

Uitslag:

1. Marloes Brandsma met 21 punten
  2. Linne van Aartsen met 19 punten
  3. – Dennis Bruins met 19 punten

Ook 19 punten hadden Jaap van Diermen en Mark Brinkbäumer

De Neary sloegen Sipke Oosten en (weer 😉 ) Mark Brinkbäumer

Birdie op Pluut 5 voor Jaap van Diermen
Birdie op Pluut 5 voor Mark Brinkbäumer

Gefeliciteerd! 🙂

Op naar de volgende wedstrijd, Avondwedstrijd 22 mei. Je kunt je nu al inschrijven. Wees snel: vol = vol.

Tot snel, groetjes van je 9 holes commissie

Van rechts naar links: Linne, Robbert, Fres, Kees, Ellis en Ilka