Businessclub

De golfsport is bij uitstek geschikt voor het onderhouden van uw zakelijke relaties. Businessclub Golfclub Zeewolde biedt het bedrijfsleven in met relaties netwerken en golfen te combineren.

Golfclub Zeewolde ligt drie meter beneden NAP en is daarmee een bijzondere baan. Waar eens de Zuiderzee was, ligt nu een golfbaan die behoort tot de top vijftig in Nederland. Onze prachtige baan ligt in het grootste loofbomenbos van Nederland aan de rand van Flevoland, heeft een parkachtig karakter en ligt midden in de natuur.

De vier lussen van 9 holes bieden voor zowel de
hogere als de lagere ‘handicapper’ veel uitdaging; lengte, water en spannende greens.

Voor leden van de businessclub worden per jaar vijf wedstrijden over 9 holes georganiseerd en drie wedstrijden over 18 holes. Leden kunnen iedere wedstrijd een introducé(e) meenemen.

Wedstrijden worden afgesloten met een gezamenlijk diner; bij de 18-holes wedstrijden is ook een lunch inbegrepen.

Het Basislidmaatschap van de businessclub bevat tien vrij te besteden greenfees; het Premiumlidmaatschap biedt onbeperkt speelrecht. Als lid van de businessclub heeft u de mogelijkheid om vier weken vooruit te reserveren. Dat is erg handig voor ondernemers die een relatie willen uitnodigen; iedereen heeft immers een drukke agenda.

Meer informatie
Voor meer informatie over de mogelijkheden van een businessclublidmaatschap kunt u contact opnemen met René Metz op 06-51097673 of een mail sturen naar bc@golfclub-zeewolde.nl.

Nieuws Businessclub

Agenda 2024