Dames Dinsdag Prijsuitreikingswedstrijd

By 30 september 2020Damescommissie

We hadden besloten op deze dinsdag 29 september geen officiële prijsuitreikingswedstrijd te doen – de winnaressen van de maand september kregen hun prijs bij de wedstrijdtafel. Maar er werd wel een funwedstrijd “Hidden Holes” gespeeld. Bij binnenkomst werd bekend welke 9 holes meetelden voor je score. Spannend… en leuke reacties van: oh gelukkig die en die slecht gespeelde hole telt niet mee, maar mijn birdie hole wel….

DE WINNAARS VAN DE HIDDEN HOLES

1e prijs Greta Franssen   –   20 punten – midden op foto

2e prijs Yolanda Hens      –   19 punten – op foto links

3e prijs Suzan de Wijn     –   18 punten – rechts op foto

Bij binnenkomst was er het drankje en het hapje. Het weer werd beter en de dames die gebleven waren, genoten van het zonnetje. Omdat we buiten zaten, maakte de wedstrijdleider Yvonne Hilhorst toch maar even snel de winnaars van de dag bekend. Er waren opmerkelijk veel birdies geslagen door Margriet van Laar, Henriëtte Meloen, Joyce Dijxhoorn, Kirsten Nieboer, Helen Speelman, Yolanda Hens en Suzan de Wijn.

Volgende week: 6 oktober spelen we weer gewoon een 18 en 9 holes wedstrijd. Over de aangescherpte maatregelen krijgen jullie morgen een mail.  We gaan weer terug naar het begin: geen wedstrijdtafel, geen inschrijfgeld, geen prijzen. Ze staan hier nader omschreven:    Aangescherpte regels Damesdinsdag

Wedstrijden: KLIK HIER

Meer informatie over de Damesdag : KLIK HIER