Nieuws damesdag juli 2021

Op dinsdag 29 juni werd er in overleg met de caddiemaster een half uur later gestart. Dit had alles te maken met een ongelofelijke hoosbui op dat tijdstip en ook de diverse wegomleidingen maakten het lastig om in die weersomstandigheden de baan te bereiken. Later klaarde het gelukkig helemaal op en werd er nog heel goed gescoord.

Uitslag 18h wedstrijd

1e    Mem Loymankong 46 stb      2e    Danielle Schols  43 stb    3e    Anja Rijpkema  41 stb

Uitslag 9h wedstrijd

1e     Polly Faber     20 stb

Birdies werden gemaakt door Joyce Hartman op A2 en Anja Rijpkema op B2.   Alle winnaars bij deze gefeliciteerd en overige dames bedankt voor hun deelname.

Ook voor de damescommissie geldt dat we met ingang van 6 juli weer inschrijfgeld gaan vragen voor de wedstrijden.  Wanneer er meer dan 10 dames meedoen met de 9h wedstrijd hebben we op 6 juli alweer een echte prijsuitreiking.

Denk er wel aan dat je alleen per pin kunt betalen! Contant geld kunnen en mogen we niet accepteren.

Op 13 juli spelen we weer een 18h stableford en 18h strokeplay wedstrijd. Hierbij hebben wij de handicapgrens om mee te kunnen doen met de strokeplaywedstrijd verhoogd naar 22

En natuurlijk is er dan op 31 juli eindelijk weer een prijsuitreikingswedstrijd waarover nadere info nog volgt.

Vooralsnog blijft de regel gehandhaafd dat we pas een week van tevoren de wedstrijden mogen open zetten voor inschrijving. Binnenkort vergadert het bestuur hierover en de verwachting is dat ook deze regel zal gaan vervallen. We zijn er bijna… maar nog niet helemaal 🙂