Reserveren gastspelers

De openingstijden van de caddiemaster balie:

• januari en december | 09.00 tot 15.00 uur
  • februari en november | 08.30 tot 15.30 uur
  • maart en oktober | 08.30 tot 16.30 uur
  • april en september. | 08.00 tot 18.00 uur
  • mei tot en met augustus. | 08.00 tot 18.30 uur
  • 1 april – 30 september weekend | 08.00 tot 17.00 uur

De caddiemaster / receptie vindt u rechts in de hal van het clubhuis.

Extra informatie:

• Voor bezoekers van de 27-holes baan geldt, dat zij minimaal over een hcp 54 dienen te beschikken.
  • Maximale flight handicap voor de 27 holes baan is 108
  • Gasten (grote baan) zijn van 1 april tot 1 oktober welkom voor 10.00 uur of na 14.00 uur. Van 1 oktober tot 1 april voor 10.00 uur of na 12.00 uur. Voor de Jol geldt dit niet.
  • Voor de Jol kan men reserveren zonder EGA handicap, mits 1 persoon in de flight minimaal handicap 54 heeft.
  • U kunt alleen met pin of credit card betalen.
  • Wij zijn een rookvrije vereniging, roken is ook in de baan en op het terras niet toegestaan.

Voor actuele reserveringsregels zie klik hier

Reserveren handicart

De doelstelling van de Stichting Handicart is het voor golfers met een tijdelijke of permanente mobiliteitsbeperking mogelijk te maken golf te blijven spelen door gebruik te maken van een buggy, oftewel handicart. Golfclub Zeewolde beschikt over 17 handicarts.

• Tarief € 4,50 indien u in het bezit bent van een gebruikerskaart.
  • Tarief € 25,- indien u geen gebruikerskaart heeft.

Bijrijders zonder gebruikerskaart betalen € 9,-.

Ander gemotoriseerd vervoer (golfscooters, -steps etc.) is niet toegestaan.

Voor reservering en nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met de caddiemaster 036-5222103.

Reserveren paragolfer

Voor wie is de paragolfer beschikbaar op GC Zeewolde?
De paragolfer is beschikbaar voor spelers zonder beenfunctie, die niet staand de golfsport kunnen beoefenen. De paragolfer kan gereserveerd worden voor gebruik tijdens lessen bij een pro van Golfclub Zeewolde of voor zelfstandig gebruik in de baan.

Voor gebruik tijdens de lessen is een handicart lidmaatschap noodzakelijk, zodat de speler verzekerd is. Verder is geen hcp status van 54, dan wel een lidmaatschap nodig.

Voor gebruik in de baan is echter het volgende noodzakelijk:

• minimaal handicap 54;
  • handicart lidmaatschap;
  • EDGA pas, die via een NGG lidmaatschap te verkrijgen is.

De paragolfer valt onder de standaard regels/etiquette waar elke golfer zich aan moet houden. Alvorens er met de paragolfer in de baan gereden mag worden, moet er op verzoek van de caddiemaster van Golfclub Zeewolde eerst worden aangetoond, dat de gebruiker bekend is met gebruik van een paragolfer in de baan en met name het gebruik van de paragolfer op de greens. De paragolfer wordt beheerd en onderhouden door Stichting Handicart op Golfclub Zeewolde.

Na inschrijving bij de Stichting Handicart kan de gebruiker – die dan in het bezit is van een handicartpas – gebruikmaken van de paragolfer. Gebruikers zijn dan verzekerd.

Voor het gebruik van de paragolfer voor lesdoeleinden door een handicartpashouder zal Stichting Handicart aan Fonds Gehandicaptensport een bedrag van € 5,- (inclusief de verschuldigde BTW) in rekening brengen. Dit zal door Golfclub Zeewolde worden geadministreerd.

Voor het gebruik van de paragolfer in de baan door een gebruiker zal Stichting Handicart aan Fonds Gehandicaptensport een bedrag van € 10,- (inclusief de verschuldigde BTW) in rekening brengen. Dit zal door Golfclub Zeewolde worden geadministreerd.