Golfbaan Utrecht

Zin om te golfen Utrecht, en op zoek naar een geschikte golfbaan Utrecht? Dan is Golfclub Zeewolde de optie voor jou! Golfclub Zeewolde heeft een reputatie hoog te houden als één van de mooiste golfbanen binnen Flevoland, het is dan ook niet voor niets dat deze golfbaan gewaardeerd wordt door de recensenten van Leadingcourses. Al jarenlang behoort Golfclub Zeewolde tot de top 50 beste golfclubs van Nederland. Kortom, genoeg redenen om een bezoekje te brengen aan deze golfbaan Utrecht. Door de locatie van de club, in Flevoland maar prima te bereiken vanuit Utrecht, is Golfclub Zeewolde een prima alternatief als je zin hebt om te golfen Utrecht en omstreken.

Golfen Utrecht en omstreken: meer info over de golfbaan

Als je op zoek bent naar een goede golfbaan Utrecht en omstreken, is Golfclub Zeewolde een uitstekende keuze. Maar waarom zou je kiezen voor deze optie? Ten eerste kijk je natuurlijk naar de golfbaan. Op de locatie waar de golfbaan zich bevindt was voorheen de Zuiderzee te vinden, een bijzondere locatie dus. Je kunt je wel voorstellen dat de golfbaan hierdoor bijzonder ruim is, met een oppervlakte van zo’n 120 hectare. Er zijn dan ook genoeg holes te vinden: 36 in totaal. Deze holes zijn verspreid over vier lussen.

Golfbaan Utrecht: golfclub Zeewolde is een lust voor het oog

Genoeg ruimte om te golfen, maar het oog wil ook wat natuurlijk. Eén van de redenen waarom golfen zo ontspannend is, naast het spelletje zelf, is het feit dat je kunt golfen in een mooie, groene, pittoreske omgeving. En ook de greens van golfclub Zeewolde mogen er zijn. Deze golfbaan is ontworpen door één van de bekendste architecten op het gebied van golfbanen: Alan Rijks. Dankzij de locatie word je tijdens het golfen omgeven door natuur, waarin je veel variatie qua flora en fauna zult zien. Ook dieren zullen wel eens een kijkje nemen tijdens een potje golf: wees niet verbaasd als diverse vogels, reeën en vossen vanuit de bossen meekijken.

Lid worden van Golfclub Zeewolde

Waarom het loont om lid te worden van Golfclub Zeewolde als je op zoek bent naar een geschikte golfbaan in Utrecht en omstreken? Er is een reden waarom Golfclub Zeewolde één van de grootste golfbanen in Utrecht en omstreken is. Deze in de provincie Flevoland gelegen golfclub heeft zo’n 1250 leden. Het voordeel van lid worden van deze golfclub, ook als je wilt golfen en in Utrecht woont, is dat je altijd gebruik kunt maken van de baan wanneer jij dat wilt. De openingstijden zijn altijd ruim (doch seizoensgebonden), zodat je een relaxend potje golf kunt spelen wanneer dit jou het beste uitkomt.

Golfen bij Golfclub Zeewolde zonder lidmaatschap

Lid worden van Golfclub Zeewolde brengt dus een hoop voordelen met zich mee, maar ook zonder lid te worden van deze golfclub is het mogelijk om hier te golfen. Zo kunnen leden van de NGF, gasten en introductiespelers gebruik maken van de Greenfee. Daarnaast kan er gebruik gemaakt worden van de Hospitality Chain. Ook golflessen volgen bij Golfclub Zeewolde behoort tot de mogelijkheden. Tot slot zijn er diverse golfarrangementen mogelijk, zodat iedereen het arrangement kan vinden dat het beste aansluiten op de wensen.

Golfbaan Utrecht en omstreken: meer weten over Golfclub Zeewolde?

Interesse om gebruik te maken van één van onze golfarrangementen? Of ben je misschien van plan om lid te worden van de golfclub? Ook als je wilt golfen in Utrecht en omstreken is Golfclub Zeewolde een uitstekende keuze. Kijk rustig rond op onze website voor meer informatie. Tevens loont het de moeite om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, waarin altijd nieuwe acties en aanbiedingen te vinden zijn.