Golfstart

Ben jij een beginnende golfer of heb je altijd al willen starten met golf? Dan is Golfstart iets voor jou! In samenwerking met de initiatiefnemers van de Open Golfdagen, NGF, NVG en PGA-Holland biedt Golfclub Zeewolde de mogelijkheid om de beginnende golfer kennis te laten maken met de golfsport en -club door middel van Golfstart.

Golfstart is een pakket van 6 uur les van onze PGA gecertificeerde golfpro’s op onze prachtige club. Met Golfstart krijg je als beginnende golfer intensieve en inhoudelijke begeleiding waarbij de nadruk ligt op ‘samen leren golfen’. Tijdens de laatste (baan)les wordt de NGF-golfbaanpermissie behaald en uitgegeven aan jou: de golfer. Alles wat je nodig hebt is inbegrepen. Denk hierbij aan ballen en clubs.

Wat kost Golfstart?

Voor 6 uur les betaal je €109,-. Deze prijs is inclusief ballen en golfclubs.

Wanneer zijn de lessen

Bekijk de website van Golfstart voor de actuele startdata bij Golfclub Zeewolde en schrijf u nu direct in voor een van onderstaande data!

• Zaterdag 17 februari 2024 om 10.00 uur
  • Zondag 21 april 2024 om 10.00 uur