Familietoernooi zaterdag 14 september

By 26 augustus 2019Jeugdcommissie

Het Familietoernooi is een toernooi waarbij het doel is om zoveel mogelijk mensen te laten deelnemen aan de gezelligste dag van het jaar! Daar komt nog bij dat we als golfwereld ook graag ons steentje bijdragen aan de sportontwikkeling van jonge kinderen door geld in te zamelen voor het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Het is een landelijk toernooi waarbij op zondag 13 oktober 2019 een finale gespeeld wordt met de beste teams (44 bruto en 24 netto) uit de voorrondes op de deelnemende locaties.

Voor wie is het Familietoernooi?

Voor alle leden van onze golfclub. Jong en oud, vaardig en minder vaardig. Voor familieleden van onze leden die geen lid zijn, maar wel golfen en als gast kunnen meespelen. (Groot)ouders met hun (klein)kinderen. Jeugdleden met een oom of tante, een neefje of nichtje, een broer of zus. Senioren met een broer of zus, een neef of nicht. Ook partners zijn familie. Kortom, iedere combinatie van familieleden is mogelijk!

Inschrijven gaat via de wedstrijd module, waar de wedstrijd is te vinden op zaterdag 14 september. Per koppel is het inschrijfgeld €20 en dit gaat volledig naar het goede doel. De spelvorm is Greensome Stableford en er zal worden gestart middels een shotgun. Schrijf u nu in!