NGF Familietoernooi

By 1 augustus 2023september 14th, 2023Jeugdcommissie, Nieuws Leden

Op zondag 24 september organiseert de Jeugdcommissie weer het NGF Familietoernooi. Een leuke wedstrijd voor tweetallen waarbij er onderling een familieband mag zijn, bijvoorbeeld broer en zus, oom en neef, opa en kleinzoon of man en vrouw. Van het tweetal dient er één lid te zijn van GCZ.

De spelvorm is Greensome Stableford. Beide spelers slaan op elke hole af en bepalen vervolgens met welke bal zij de hole uitspelen. De speler wiens bal niet is gekozen, slaat de tweede slag en vervolgens slaan de spelers om beurten. De wedstrijd bestaat uit 18 holes grote baan. Inschrijven gaat via de website en kan t/m zondag 17 september. Het inschrijfgeld bedraagt €20 per koppel en zal volledig naar een goed doel gaan die de NGF heeft uitgekozen. Dit jaar is dat Plan International. Zij werken aan een wereld waarin kinderen zich volledig kunnen ontwikkelen en dezelfde rechten en kansen hebben. Plan International voert projecten uit in ruim 75 landen in Afrika, het Midden-Oosten, Azië, en Latijns-Amerika, zodat kinderen kunnen leren, zich kunnen ontwikkelen, voor zichzelf leren opkomen en hun eigen beslissingen leren te nemen.

Wij hopen jullie te zien op zondag 24 september!