Update van de Jeugd

By 9 september 2019september 11th, 2019Jeugdcommissie

De jeugdleden hebben de afgelopen periode niet stil gezeten, hierbij een update van al hun prestaties en belevenissen.

Hilversum Jeugd Open (8 september)
Thijmen Lups heeft de 1e prijs gewonnen bij het Hilversum Jeugd Open met een score van 45 punten in de Stableford categorie.

Coen van Aartsen ging naar huis met de Longest Drive van bijna 300m. In de stableford wedstrijd werd hij met een score van 35 punten 7e.

Amber Lups is met 31 punten 3e geworden bij de meisjes.

Amy Boelen en Luuck van Aartsen deden mee in de Strokeplay categorie, maar vielen helaas buiten de prijzen. Amy deed 89 en 77 slagen over haar beide rondes en Luuck 76 en 80 slagen.

Make-a-wish wedstrijd (7 september)
Lora Jones heeft €640 opgehaald voor de Make-a-Wish foundation waarmee ze Loes support. Door het opgehaalde bedrag kan Loes naar een voorstelling van Jochem Myjer.

Coen van Aartsen heeft met het team van Goyer ruim €1700 bij elkaar gespeeld voor Cheyenne. Hierdoor kan Cheyenne met haar
familie op vakantie naar Ameland. Coen heeft met zijn team ook de wedstrijd gewonnen, met een score van -5 (spelvorm Texas Scramble).

In totaal is er door alle deelnemende jeugd golfers € 43.500 opgehaald, waarmee heel veel wensen in vervulling gebracht kunnen gaan worden.

Strokeplay Kampioenschap (1 september)
Luuck van Aartsen is op de Goyer de beste Jeugdspeler geworden tijdens de Strokeplay Clubkampioenschappen daar. Luuck is zowel lid van Zeewolde als van de Goyer. Luuck was bij onze clubkampioenschappen 2e bij de Heren geworden.