Het golfseizoen 2023 op de Jol is geopend

op zaterdag 11 februari met onze jaarlijkse snertwedstrijd.

De eerste wedstrijd van 2023 georganiseerd door de jolcommissie is gespeeld. Dit was de bekende snertwedstrijd op zaterdag 11 februari. Gelukkig geen snertweer en met zomergreens! Er is over het algemeen goed gespeeld met scores net boven of net onder de 20 punten. Snert is groen dus de tee waarvan gespeeld werd, was de groene. Voor sommige mensen even wennen, maar voor de doorsloopsnelheid een goede keuze. Bij de schuilhut tussen jol 3, 4 en 5 stonden Margie, Ellen en Annemarie om iedereen te voorzien van een heerlijke kop snert met roggebrood of gewoon brood met spek.

Alle 42 deelnemers hebben de wedstrijd voltooid waarbij Brenda Fehmers de meeste punten (24) heeft gehaald. Omdat zij helaas weg moest, kwam ze niet in aanmerking voor de eerste prijs. Ze mag bij Margie een emmertje ballen komen ophalen omdat we haar prestatie toch wel de moeite waard vonden. Ook Koen Dreesman die laatste is geworden met 6 punten, mocht een emmertje ballen mee naar huis nemen. Deze prijzen zijn beschikbaar gesteld door Jaap Wolff. Waarvoor onze dank!

Koen Dreesman

Uiteindelijk is Harry van Keulen 1e geworden met 23 punten,
Ivo Scherpenseel 2e met 22 punten en
Ferdinand van Uffelen 3e met 20 punten.

Onze volgende wedstrijd is de 3 stokkenwedstrijd op 12 maart. Let op deze wedstrijd wordt gespeeld op een zondag. Welke 3 stokken neem jij mee de baan in?