George Onderdelinden, beoogd bestuurslid Vereniging. Geboren in Amsterdam op 5 oktober 1949. Opleiding HBS-B, HTS W & W, TU Delft Civiele Techniek. Gedurende 37 jaar in diverse functies in binnen- en buitenland gewerkt bij internationaal ingenieursbureau RHDHV te Amersfoort. Getrouwd met Riet, 2 getrouwde zonen en 5 kleinkinderen. Sinds 2013 met pensioen, nu nog actief als lid van de beheercommissie Sint-Joriskerk en als technisch coördinator voor de 10 protestantse kerken van Amersfoort. Verder ben ik voorzitter van de Vereniging van Gepensioneerden van RHDHV. Gedurende mijn hele leven ben ik een fervent sporter en heb diverse sporten beoefend zoals voetballen, paardrijden en schaatsen, momenteel nog actief als hardloper, racefietser en skiër en sinds 2007 zeer actief golfer bij Zeewolde. Binnen de club ben ik 10 jaar lid geweest van de Herenmiddag en nu nog lid van de Winterkoning en van de Zeewolde Cup Commissie. Het verenigingsleven binnen Golfclub Zeewolde vind ik erg belangrijk en ik wil me daar de komende tijd binnen het bestuur graag voor inzetten.

“Het bestuur is blij dat George deze bestuursrol op zich wil nemen. In de ALV van mei 2023 zal hij formeel worden voorgedragen, tot aan die tijd werkt George als beoogd bestuurslid in het bestuur en met commissies.”