Bestuurswisseling Stichting Openbaar Golf Zeewolde

Herma Haanen zal per 1 januari 2023 Marga Peters opvolgen als bestuurslid SOGZ. Herma woont in Zeewolde waar zij werkzaam is als makelaar/taxateur onroerend goed. Zij is sinds 1998 lid van Golfclub Zeewolde. Wij denken in Herma een goed bestuurslid gevonden te hebben o.m. wegens haar kennis en ervaring op het gebied van onroerend goed, expertise die het bestuur de komende jaren goed kan gebruiken. Wij zijn dan ook blij dat Herma bereid is gevonden toe te treden tot het Stichtingsbestuur. In de eerstkomende Kolfchip volgt een uitgebreide kennismaking met Herma.

Marga heeft aangegeven haar bestuurstermijn niet nog een keer te willen verlengen. Het bestuur bedankt haar voor 6,5 jaar inzet en zal in het volgend jaar op passende wijze afscheid van Marga nemen als bestuurslid.

Namens het bestuur SOGZ
Kees van Dorp, voorzitter