Clubkampioenen Matchplay

Op zaterdag 10 en zondag 11 september werden de finales van het Clubkampioenschap Matchplay gespeeld.

Waar de Dames- en Heren Senioren in mei begonnen met de voorrondes en de eerste wedstrijden in het knockout schema, was het nu tijd voor de halve- en finale rondes.

• Rick Haarman is de Matchplay Kampioen bij de Heren Senioren. Hij versloeg in een spannende finale op hole 19 Henk de Vos
  • Murielle Heideman prolongeerde met succes haar titel. Net als afgelopen jaar versloeg ze in de finale Herma Haanen met 2/1

De Dames en Heren speelden dit weekend de achtste-, kwart-, halve- en de finales.

• Evelien Wijdeveld is de nieuwe Matchplay Kampioen bij de Dames. Zij wint deze titel voor de eerste keer, nadat zij een paar jaar terug al eens de titel won bij de Dames Senioren. In een spannende finale tegen Sanne Posthumus, won Evelien met 3/2
  • Rogier Versteeg is de nieuwe Matchplay Kampioen bij de Heren. Hij wint deze titel voor de eerste keer! In een spannende finale versloeg hij Niels Ram met 3/1.

Alle finalisten

CK Matchplay Dames Senioren