Impressie opgestarte jeugdtrainingen

Op vrijdag 1 mei zijn de jeugdtrainingsprogramma’s in een aangepaste vorm weer opgestart. De deelnemende jeugd stond te popelen om weer te mogen beginnen, netzoals de golfpro’s. We hopen, na de aankondig van het kabinet van 6 mei, dat we snel weer het “normale” programma kunnen herstarten. Meer informatie hierover volgt snel.

Jeugd t/m 12 jaar
Deze groep hoeft onderling geen 1,5m afstand te houden (wel naar de golfpro) en kunnen daardoor leuke spelletjes met elkaar doen onder begeleiding van Murielle.

Jeugd 13 t/m 18 jaar
Deze groep moet onderling 1,5m afstand houden (ook naar de golfpro). Gelukkig is daarvoor voldoende ruimte op onze club, zoals onderstaande foto’s laten zien. Kevin heeft de jeugd getrakteerd op leuke oefeningen om weer een beetje in te komen.

Thuis oefenen
Enkele jeugdleden hebben ook thuis flink geoefend.

Lotte en Jeroen te Riele hadden hun eigen drivingrange thuis. Let vooral ook op de nieuwe golfschoenen van Lotte!

Lucas van Diermen combineert golf met het trainen van zijn hond.