De Jol Fun – 3 stokkenwedstrijd is weer een feit.

Op deze grijze zondag 12 maart zijn weer 30 enthousiaste golfers de Jol ingegaan voor de 3 stokkenwedstrijd. Afslaan van de zwarte tees en slechts keuze uit 3 clubs. Er werd goed gescoord, met maar liefst 7 golfers in de top 3! Vijf ervan deelden de derde plek (18 punten). Maar 2 golfers wisten het veld achter zich te laten met 24 en 20 punten.  Na een portie bitterballen is tijdens de prijsuitreiking de eerste prijs gegaan naar Robert Duijvestijn, de tweede naar Soraya Mackaij, en omdat Niek Brumlief al naar huis was mocht Ilka Schumacher de derde prijs in ontvangst nemen.

Een hele gezellige en geslaagde zondag!

Uitslag:

1e plek – Robert Duijvestijn (24 Stableford punten)
2e plek – Soraya Mackaij (20 Stableford punten)
3e plek – Niek Brumlief (18 Stableford punten), Ilka Schumacher, Bernie Janssen, Frans Lesquillier en Eveline Hillen

Vergeet je niet in te schrijven voor onze volgende wedstrijd de 1de Jol maandbeker van dit jaar op zaterdag 8 april.

–––
Gebrek aan risico bereidheid was er trouwens niet – stoere keuze van hybride 3, ijzer 5 en de putter bij Frans (links in beeld):

(klik op beeld om te vergroten)