Op zoek naar nieuwe bestuursleden

Graag brengen wij als bestuur het volgende onder uw aandacht.

Heeft u er wel eens bij stilgestaan dat de golfclub, waar u lid van bent, bestuurd dient te worden? Dat we een vereniging hebben, die dankzij de vele zeer actieve commissies goed functioneert, maar dat dat mede zo is omdat er een bestuur is dat een en ander organiseert, aanjaagt, knopen doorhakt, beleid uitstippelt et cetera et cetera? Binnen het bestuur wordt gesproken over ontwikkelingen in de golfsport, over ledenwerving, over alles wat met de baan te maken heeft, over het voldoen aan de wettelijke voorschriften, over het inpassen van steeds maar weer nieuwe maatregelen en nog veel meer.

In 2021 én in 2022 zullen enkele bestuursleden – die zich lang hebben ingezet voor onze club – terugtreden. Zo zijn we per direct op zoek naar een opvolger voor Hans Taal, bestuurslid Marketing & Communicatie. Voor 2022 hebben wij een opvolger nodig voor Ed de Bruin die bestuurslid Baan is. Verder zal in 2022 tevens onze secretaris Mieke Brand terugtreden; ook voor haar zoeken we een opvolger. Wij roepen daarbij graag uw hulp in. Bent u of kent u iemand die geschikt is om een paar jaar deel uit te maken van het bestuur van onze club? Wij nodigen iedereen die daar interesse in heeft uit om contact op te nemen met de secretaris van het bestuur Mieke Brand, 06 15078621, miekebrand@solcon.nl of met mij, de voorzitter, 06 53421035, cbrandsen@ziggo.nl.

Natuurlijk kost het onderdeel uitmaken van het bestuur tijd en energie. Er wordt vergaderd en overlegd en er moeten besluiten worden genomen. Maar tegelijkertijd leer je de club en de leden veel beter kennen en draag je bij aan de ontwikkeling van de club. En zo heb je als bestuurder niet alleen speelplezier op onze lussen, maar ook voldoening omdat je een paar jaar deel uitmaakt van en echt meedenkt over de toekomst van onze club.

Wij hopen op veel positieve reacties!

Namens het bestuur,
Cees Brandsen