Samen trainen voorjaar-zomer 2021

Na het grote succes van afgelopen jaar, biedt de Vereniging een programma aan waarin je samen met andere leden je golf-plezier vergroot!

Voor wie?

Het doel is om in groepsverband met elkaar je spelniveau te verbeteren, het spelplezier te vergroten en je op het nieuwe seizoen voor te bereiden. Door het gezamenlijke karakter van het programma maak je ook weer nieuwe golf-vrienden. Dus ook voor degenen die hun weg in de vereniging aan het zoeken zijn, is deelname ideaal. De training is bedoeld voor alle leden van onze golfvereniging van jong tot oud. Je schrijft je in voor de gehele reeks, op een vast tijdstip.

Groepstraining

Onder groepstraining verstaan wij samen een bepaald onderdeel van het spel oefenen. Hiervoor hebben de Pro’s een speciaal uitdagend programma samengesteld waarin de diverse elementen van het golfspel naar voren komen. Niet alleen de diverse slagen, maar ook fysieke en mentale aspecten komen aan bod. Kortom een divers en bomvol programma. Maar zoals het woord al aangeeft is dit geen les.

Doe je mee !?

Schrijf je in via de wedstrijdkalender op de website en selecteer je favoriete dagdeel of meld je bij de caddiemaster!

Het programma gaat altijd (indien nodig binnen) door.

60 minuten per keer met een vaste groep van minimaal 6 tot maximaal 10 leden onder begeleiding van een van onze pro’s.

Deze bedragen €65,- waarvoor je 6 keer deel kunt nemen!

Klik hier voor de data waarop de trainingen gegeven worden.