Senioren trofee 1, 5 april 2023, winnaars Bert Faber en Frans Slaghecke

5 april, een schitterende voorjaarsdag, begint de wedstrijd om 8.56 uur op wintergreens en werd dus NQ. Al zeer snel konden de vlaggen omgezet worden naar de zomergreens en de meeste flights hebben dan ook helemaal geen wintergreens gehad. Op het zonnige terras genoten we na van de wedstrijd, waar ook weer voor het eerst de prijsuitreiking buiten kon plaatsvinden.
Sommigen moesten nog even wennen aan de nieuwe kaarten voor het invullen van de uitslag.
Er werd gespeeld in twee categorieën. Bij de hoge categorie was Bert Faber de winnaar. Bij de lage categorie eindigden 5 spelers op gelijke stand, waarbij Frans Slaghecke, op basis van de best gespeelde laatste holes, tot winnaar werd uitgeroepen.
Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd.