Willem Dollekamp, nieuw bestuurslid GCZ

By 15 oktober 2021januari 11th, 2022Nieuws Leden

Beste leden,

Mijn naam is Willem Dollekamp, 66 jaar. Ik ben getrouwd met Rienke Veldhuis, wij hebben 2 zoons. Wij wonen in Zeewolde. Ik ben begin september met pensioen gegaan na ruim 20 jaar als Directeur Financiƫn/Logistiek/HRM gewerkt te hebben, bij Krehalon Synclair in Almere en later bij Krehalon Industrie in Deventer. De laatste jaren was ik ook eindverantwoordelijk voor onze distributie vestigingen in Belgiƫ en Frankrijk. Ik heb mij de afgelopen jaren veel moeten bezighouden met reorganiseren, uitbesteden van een deel van onze nabewerking naar het buitenland en diverse bezuinigingsprojecten.

Wat bestuurswerk betreft ben ik bestuurslid van de uitvoeringsorganisatie Kompaan in Almere geweest, penningmeester van resp. de bedrijvenvereniging VBA in Almere, de HC Zeewolde en lang geleden van GHBS in Groningen. Ik heb voor de HC Almere en de HC Zeewolde meegeschreven aan de meerjarenvisie en -beleid Veld en Zaalhockey. De afgelopen 10 jaar ben ik naast mijn werk hockeytrainer geweest bij o.a. Almere, Deventer, Soest en Zeewolde van Senioren en Junioren, beide op prestatieniveau. Dus niet in de warme bestuurskamer maar gewoon op het koude, natte veld. Wat betreft opleiding: ik ben drs. Bedrijfskunde, heb HOFAM gedaan en ben in het bezit van HT4, het hoogste Nederlandse Hockey Trainer/Coach diploma.

Als ik mij een voorstelling maak van de mogelijke uitdagingen voor de GCZ, SOGZ en de OGZ B.V. dan lijken mij de volgende elementen van belang: een solide toekomstvisie met onderliggende meerjarenplannen resp. begrotingen gericht op kwaliteit, aantrekkelijkheid en betaalbaarheid van een duurzaam golfcomplex. Uitdagingen die zeer goed aansluiten bij mijn ervaring en die zeer goed passen in mij eigen post-pensionering toekomstvisie.