ALV 9 mei: locatie Hart van Holland te Nijkerk

In verband met de grote belangstelling is de locatie van de ALV op maandag 9 mei gewijzigd naar Hart van Holland te Nijkerk. De vergadering vangt aan om 19.30 uur, vanaf 19.00 uur ontvangen wij u graag voor het tekenen van de presentielijst en het in ontvangst nemen van de stembriefjes.

U vindt de routebeschrijving hier of stel uw navigatie in op Berecamperweg 4, Nijkerk.

Heeft u zich nog niet aangemeld via de wedstrijdkalender, maar wilt u toch graag komen op maandag 9 mei, schrijft u zich dan snel vandaag nog even in via de wedstrijdkalender op de website.

Aan de hand van de inschrijflijst via de website zal er een presentielijst worden opgesteld. Het is voor de organisatie dan ook van groot belang dat u zich aanmeldt via de wedstrijdkalender, zodat we op de avond zelf over een actuele presentielijst kunnen beschikken.

Wij danken u voor uw medewerking en zien uw komst met belangstelling tegemoet.