Ditjes en datjes

U zult het zelf thuis ook ervaren: de levering van sommige materialen stagneert en de houding van leveranciers is veranderd. Daar hebben wij op de club helaas ook last van. Een van de voorbeelden is dat we materialen bestellen voor de baan en voor het clubhuis (zoals nieuwe ballenwassers, baanborden en onderdelen voor de parasols), maar dat we te horen krijgen dat die niet op voorraad zijn. Op de vraag wanneer ze dan wel te leveren zijn kan vervolgens helaas geen antwoord worden gegeven. De golfbusiness is booming maar de voorraden zijn de afgelopen jaren afgebouwd omdat het voor corona niet zo geweldig ging. Nu de vraag weer hoog is, kunnen de leveranciers daar niet aan voldoen, wegens gebrek aan productiecapaciteit en materialen.

Wij doen er alles aan om de baan en het clubhuis er verzorgd en netjes uit te laten zien, maar hopelijk begrijpt u dat wij niet altijd alles in de hand hebben. In ieder geval is het fijn dat u met ons meekijkt en ons helpt de spreekwoordelijke puntjes op de ā€˜iā€™ te zetten.