Winnaars Zeewolde Cup 2022

By 9 september 2022september 10th, 2022Nieuws, Nieuws Leden, Zeewolde Cup Commissie

Zaterdag 3 september is onder prachtige weersomstandigheden de Zeewolde Cup 2022 met 112 deelnemers gespeeld. De baan was ondanks de aanhoudende droogte van de afgelopen weken in prima conditie met snelle greens.

Winnares bij de 17e editie voor de dames is Annemieke van de Koppel van de Noord Nederlands GC met 75 strokes geworden, runner up Angie Nguyen van Delfland met 77 strokes en 3e Tatyana Draijer van Amsterdamse GC met 80 strokes.

Winnaar bij de 31e editie voor de heren is Rik Boelen van GC Zeewolde met 73 strokes, Rick Haarman van GC Zeewolde  is 2e geworden met 76 strokes en Milan Smit van GC Zeewolde ook met 76 strokes 3e.

De hole-in-one prijs voor een BMW auto is dit jaar helaas niet gevallen.

Met dank aan de sponsors, het baanpersoneel en de vrijwilligers.