Oefenfaciliteiten

De GC Zeewolde heeft een uitgebreid oefengedeelte.

• Een grote putting green voor het clubhuis.
  • Een pitching green met twee oefenbunkers.
  • Een driving range met ca. 30 afslagplaatsen, waarvan 12 plaatsen overdekt zijn.
  • Daarnaast vindt u aan de achterzijde van de driving range een 2e putting- en 2e pitching green.
    • Aan de achterkant van de driving range kunt u de afslagen vanaf gras beoefenen in de aangegeven vakken.

Openingstijden oefenaccommodatie:

• putting green en pitching green zijn geopend van zonsopgang tot zonsondergang
  • Driving range is geopend van 7.30-20.00 (weekdagen) en tot 17.00 uur (weekend). Op maandag vanaf 10.00 uur geopend i.v.m. maaien.

Vanaf 1 september 2021 is onze hele driving range rookvrij.

Gasten kunnen ook alleen van de oefenaccommodatie gebruikmaken.

Toptracer

Met Toptracer kunt u virtueel trainen op unieke golfbanen over de hele wereld, gewoon op de club. Iedere bal die u afslaat wordt getoond op het interactieve spelscherm, waarbij u meteen de vlucht en afstand van de bal ziet. Maar dat niet alleen, ook kunnen er op vaardigheden gebaseerde spellen gespeeld worden en kunt u wedstrijden spelen met uw vrienden en clubgenoten. Hiermee krijgt trainen en inslaan een hele andere dimensie! Toegankelijk voor iedere golfer, of u nu prestatiegericht bent of alleen voor de ontspanning golft. Voor kinderen is er een apart programma.

NB de Jol is bij uitstek geschikt om uw korte spel onder de knie te krijgen! Combineer uw bezoek aan onze oefenaccommodatie daarom met een rondje Jol!

Tarieven:

• Pinpas: € 2,00 voor 20 ballen
  • QR code: (alleen leden): € 1,00 voor 20 ballen

Voor informatie over de lesmogelijkheden verwijzen wij naar onze Golf Academy