Promo spotje OGD

Beste golfende Opa’s,

In bijgaand spotje zie je wat de Old Grand Dad club doet en ook voor jou kan doen.

De OGD stelt zich tot doel , waar mogelijk, projecten ten behoeve van lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen te ondersteunen.

Zelfs in dit Corona jaar is er aan goede doelen door de OGD voor bijna 90.000,00 Euro toegekend.

Maar, we willen graag veel meer doen.

Om ervoor te zorgen dat de doelstelling van de OGD kan worden bereikt hebben we echter wel jullie donatie en inbreng nodig.

Weten jullie een project of instelling ten behoeve van lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen, waar dringend behoefte is aan b.v. een speciale fiets, een pony, een speeltoestel, of wat dan ook, laat het mij weten.

Op dit moment hebben we bij GC Zeewolde 125 golfende donateurs en dat kan natuurlijk veel beter…

Voor degenen die nog geen donateur zijn, klik op onderstaand link:

Heren kom op, hier wil je toch bij horen…..

Voor meer informatie en/of opgave als donateur kun je me altijd mailen.

Hele fijne Feestdagen en blijf gezond!!

Club Consul Golfclub Zeewolde

Cor Voorn