9 en 18 holes wedstrijd senioren , 9 oktober 2019

Behoorlijk fris was het 9 oktober tijdens de 9 en 18 holes wedstrijd van de senioren.
De voorspelde regen bleef gelukkig uit, maar het resultaat van beide wedstrijden viel erg tegen.
De  9 holes wedstrijd  met 17 deelnemers werd gewonnen door Cor Voorn met 16 punten de
tweede prijs was voor Rob v.d. Braak eveneens met 16 punten.
De uitslag van de 18 holes wedstrijd (34 deelnemers):
1. Jaques de Jong 39 punten.
2. Ard Vermeulen 34 punten.
2. Gerard van Raalte 34 punten.
4. Emilie Offergelt 34 punten.
De neary op Botter 2 was voor Henk v.d. Berkmortel en op Pluut 5 voor Ard Vermeulen.
Er viel slechts 1 birdie, gescoord door Gerard van Raalte.
Verrassing voor alle spelers die niet goed hadden gescoord was, dat de einduitslag CBA -2, Reduction Only was.
Dit betekent dat geen van de deelnemers in handicap omhoog is gegaan en dat alleen Jaques de Jong zijn handicap met
2 punten heeft verbeterd.
Alle winnaars hartelijk gefeliciteerd.

Er kan nog worden ingeschreven voor de 9 holes stamppotwedstrijd op 23 oktober. Na afloop zullen alle klassementsprijzen van het
afgelopen seizoen worden uitgereikt.

De Wedstrijdleiding