Senioren Proloog 1, start van de woensdagochtend golf onder de Coronaregels

Na de maanden zonder golf en de herstart vorige maand, is het nu tijd om langzaamaan weer te denken aan woensdaggolf voor de senioren. Normale wedstrijden kunnen we nog niet organiseren want we kunnen niet samenkomen in grotere groepen, geen wedstrijdkaarten maken en uitreiken en geen prijsuitreiking verzorgen. Wat binnenkort wel kan is samen golfen op woensdag in drieballen en op beperkte schaal samen voor of na het spelen een drankje drinken voor zover de ruimte op het terras (of eventueel in het clubhuis) dat toelaat. Alles natuurlijk onder handhaving van de coronaregels en de onderlinge afstand van anderhalve meter. Hopelijk is dit een aanloop naar een meer normaal wedstrijdprogramma later deze zomer. Daarom noemen we de eerste reeks bijeenkomsten de Senioren Proloog.