Senioren slotwedstrijd 28 okt.

Senioren slotwedstrijd 28 oktober.

Helaas geen wildwedstrijd maar een zeer sobere slotwedstrijd dit jaar. De opkomst was ondanks de weersvoorspelling heel groot. Gelukkig begon de wedstrijd vandaag met een heerlijk zonnetje en hebben de meeste deelnemers alleen de laatste paar holes wat regen gehad.

In de categorie 9,0 t/m 19.0 ging de eerste prijs naar Rob van Oosterom met score van 38.0 , de tweede prijs naar Carla Signer-Wagner met 36.0 en de derde prijs naar Anneleen Waiboer met 35.0 stableford punten.

In de categorie 19.1 t/m 54.0 ging de eerste prijs naar Henk Gort met een score van 32.0 , de tweede prijs naar Harry Donderwinkel met 31.0 en de derde prijs naar Johannes Panman met 30.0 stableford punten.

Bijgaand nog wat foto’s van de spelers die in beide categorieen dit jaar de uitblinkers zijn geweest.