Senioren stamppot wedstrijd , met afsluiting van het seizoen en glorieuze winnares Charlotte Kok

Woensdag 19 oktober , shotgun  stamppot wedstrijd en uitreiking van de jaarprijzen.

Op een prachtige golfdag hebben we het senioren seizoen afgesloten. De dagwinnaars waren Gijsje Klok en Charlotte Kok.

Na een gezellige stampot lunch , hebben we de jaarprijzen uitgereikt.

Joost Rombout die drie keer in de prijzen viel, met 6 Birdies, de Birdie winnaar, als tweede bij de Trofee en als derde bij de Golfer van ’t jaar.

Jack Bouwhuis kreeg de derde prijs uitgereikt bij de Trofee en Frans Schlaghecke werd tweede bij de golfer van het jaar.

Maar glorieuze winnares werd Charlotte Kok , die de wisselbeker voor de Trofee kreeg uitgereikt en de Hans Bouwmeester beker voor Golfer van het jaar.

Hinke van Almkerk had een mooi beker voor haar laten maken , met beide titels en het mooie logo van de club.

Al met al een geslaagde dag en een mooie formele afsluiting. Volgende week de traditionele wildwedstrijd, waarna we het stokje overdragen aan Izka Rombout en Anneke Oudshoorn voor de IJspegel.

Namens de de seniorencommissie,

Ernst Jilderda (voorzitter)