Verslag Seniorenwedstrijd 16-9-2020

Verslag van de senioren wedstrijd van 16-9-2020

Met stralend weer, niet te heet, gingen 66 deelnemers vol goede moed de baan.
De baan bleek veelal zwaar en menig putje wilde niet vallen, zo hoorden we op de turn, waar iedereen werd opgewacht door Rietje, die in overleg met de caddiemaster de deelnemers erop aansprak als ze niet de doorstart tijd van twee uur hadden gehaald.
Na afloop kwam dan ook menigeen vertellen hoe lang men over de ronde had gedaan, waarbij blijkt dat het echt kan in vier uur. Chapeau.
De score viel dan ook niet mee en de CBA kwam uit op -2.
Hierdoor wisten in de categorie 19.1 t/m 36 Jan Eppink en Agnes Rupert als enigen hun handicap te verbeteren, met een score van 36.
In de categorie t/m 19.0 was de hoogste score 34. Zowel Aldert van Zadelhof als Carla Signer bereikten dit resultaat.
Ondanks de slechte score werden er toch 7 birdies gescoord waarvan 3 op Pluut 5.
Na afloop was het weer als vanouds gezellig op het terras.