Trackman

Golfclub Zeewolde beschikt over de meest moderne Trackman!
De Trackman bespaart geld en brengt je sneller tot betere resultaten. In plaats van uren op de driving range door te brengen om fouten uit de swing te halen door van alles te proberen en veel geld te steken in ballenkaartjes kun je met een korte healthcheck precies te weten komen wat er mis is of verbeterd kan worden.
Daarna kun je heel gericht dat ene aspect oefenen en zo razendsnel een aanzienlijke verbetering doorvoeren.
Leden kunnen gratis gebruik maken van de Trackman. Niet-leden kunnen les nemen waarbij de Trackman wordt ingezet (zonder meerkosten!).

De lessen waarbij ook de Trackman wordt ingezet hebben dus gewoon het standaard lestarief.
Een kennismakingsles van 1.5 uur waarna de Trackman zelfstandig te gebruiken is kost € 120,00 (groepsgrootte 1-4 personen)
klik onderstaand op de lesagenda van de pro’s voor het direct boeken van een kennismakingsles:

klik hieronder op de “lesagenda” van de trackman om deze te reserveren (na het afleggen van de kennismakingsles)