De herfst begint dit jaar op een Damesdinsdag!

Op dinsdag 21 september willen wij op feestelijke wijze het begin van de herfst inluiden met een gezellige Chapman Greensome wedstrijd. Uiteraard zorgen we voor een lekker hapje en drankje in herfstachtige sferen. We rekenen er wel op dat er die dag een heerlijk zomers zonnetje schijnt.Vanaf 31 augustus kan iedereen zich al inschrijven, liefst samen met een teamgenoot en eventueel ook nog met 2 flightgenoten. Daarbij gaat onze voorkeur uit naar een teamgenoot die nieuw lid is of die normaliter niet meedoet met de dinsdagwedstrijden.

Leuk om juist deze dames eens kennis te laten maken met de gezelligheid van de dinsdagwedstrijden. Lukt dit echt niet dan kan je natuurlijk ook een team samenstellen met een “bekende”dame.

Er is even sprake van geweest dat wij op 21 september de jaarlijkse Vriendinnendag zouden houden, maar na lang wikken en wegen heeft de damescommissie besloten om deze dag ook dit jaar niet door te laten gaan.

Wij nemen aan dat iedereen begrip kan opbrengen voor deze beslissing en dat wij voor de vele dames van onze eigen GC Zeewolde met deze feestelijke herfstwedstrijd een gezellig alternatief kunnen bieden.