Harm Kranenberg, beoogd Penningmeester

By 13 oktober 2022oktober 27th, 2022Uncategorized

Harm Kranenberg, beoogd Penningmeester

Geboren in Amsterdam op 10 mei 1949. HBS B, Drs. Economie en RA -UVA. Voormalig registeraccountant , partner bij Arthur Andersen en Deloitte. Daarna diverse bestuursfuncties verricht bij internationaal opererende bedrijven gedurende de laatste 10 -12 jaar. Getrouwd met Annemarie, drie volwassen kinderen.

Met pensioen, maar ik verricht nog advieswerk aan bedrijven actief in vastgoed en hypotheken. Daarnaast geef ik onderwijs aan de hogeschool NCOI – Masterclass Finance – jaarrekening recht.

Fanatieke sporter gedurende mijn hele leven. Racefietsen, paardrijden, tennis, hockey en ik golf al vele jaren op Zeewolde. Veel verenigingswerk verricht bij sportverenigingen, ook bij Zeewolde: lid sponsorcommissie in 2004 t/m 2007.

Lijkt me leuk om Golfclub Zeewolde weer te helpen met haar uitdagingen de komende paar jaar in de rol van penningmeester.

Harm Kranenberg