Tijdens de Hidden Holes wedstrijd soms zoeken naar een “hidden ball”

Op dinsdag 27 juli heeft de eerste prijsuitreikingswedstrijd van 2021 plaatsgevonden.

Er werd een Hidden Holes 18 holes wedstrijd gespeeld. Bij de wedstrijdtafel hebben voor de aanvang van de wedstrijd negen dames een “lootje” getrokken met daarop de 9 holes die meetelden voor deze wedstrijd. Na afloop van de wedstrijd werd natuurlijk pas bekend welke holes dit waren. Voor een aantal dames was dat een positieve verrassing en voor anderen juist niet.

De 1e prijs was voor Ina Faber, 2e is Marion Staal geworden en de 3e prijs ging naar Joyce Dijxhoorn.

Er werd eerst nog een keer aandacht geschonken aan de Lady of the Year van 2020 ( Marion Waaijer) en de Birdie Queen van 2020 (Henriette Meloen) De huldiging van deze dames is vanwege de beperkingen steeds uitgesteld.

Alsnog hebben Marion (li) en Henriette (re) een mooie bos bloemen ontvangen en een extra aandenken.

Tevens werden de prijzen van alle in juli gespeelde reguliere damesdinsdagwedstrijden uitgereikt.

Op bovenstaande foto enkele prijswinnaars vanĀ  wedstrijden in juli. Van links naar rechts: Joyce Dyxhoorn, Greta Franssen, Simone Luza, Els van der Vliet, Marion Staal, Ina Faber, Anja Rijpkema

Alle dames hebben na afloop nog kunnen genieten van een drankje en een hapje en ondanks een buitje op het eind van de wedstrijd was het een zeer geslaagde dag.

De volgende prijsuitreikingswedstrijd vindt plaats op dinsdag 31 augustus.

De damescommissie