Geslaagde Openingswedstrijd

Op zaterdag 19 maart is de Openingswedstrijd gespeeld. Onder een stralende zon, met af en toe een forse windvlaag, speelden 126 deelnemers een Texas Scramble over Pluut-Aak. Voor het eerst in twee jaar weer een shotgun wedstrijd, met na afloop een vol clubhuis. Nog niet gezamenlijk met elkaar eten, maar wel met elkaar borrelen.

Dat er goed gespeeld is, blijkt wel aan het aantal birdies dat is gemaakt, in totaal 77. Het team van Liette Croese-Hoogendoorn, Cecile Lauw, Catherine de Vial en Diana Mulder hadden er zelfs 7!

De uiteindelijke winnaars was het team van Antony van Hoeven, Patrick Mensink, Renger van Wijnen en Paul Roerink, met een netto team score van 51 slagen (71 bruto). Gefeliciteerd!

De volledige uitslag:

• 1e prijs – 51 slagen netto (71 bruto) – Antony van Hoeven, Patrick Mensink, Renger van Wijnen en Paul Roerink
  • 2e prijs – 52 slagen netto (80 bruto) – Rob van Oosterom, Marianne de Wal-Bloem, Bernard Jansen en Sue Janson-Wharton
  • 3e prijs – 53 slagen netto (77 bruto) – Egbert Jansen, Laura Jansen-de Ruijter, Erik Breuseker en Natascha van Diemen
  • 4e prijs – 53 slagen netto (78 bruto) – Joke Leever, Anneke Oudshoorn-Bekink, Marcel Huijbregts en Soraya Mackaij