Murielle & Jolanda en Niels & Erik Clubkampioen Greensome

Wat een mooi weekeinde hebben we weer gehad! De vuurdoop voor het nieuwe seizoen, of liever gezegd, zeker voor de zaterdag: waterdoop. Zaterdag waren alle elementen aanwezig om het de deelnemers zo lastig mogelijk te maken: harde wind, “horizontale” regen en trolleys op het pad. Tot het laatste moment was het nog onzeker of de baan wel open was; dat was het geval dus: regenpakken tevoorschijn gehaald en de baan in, waar het af en toe zo hard waaide dat sommige trolleys, ondanks het feit dat ze op de rem stonden, er vandoor gingen. De weersvoorspelling voor de  tweede dag was nog slechter ( er werd 7.9 mm regen voorspeld), maar gelukkig trokken die buien onder Zeewolde langs en kwamen de meeste deelnemers weer droog binnen. Petje af voor alle “die-hards’ die mee gedaan hebben.

Greensome kampioen Dames: Murielle Heideman en Jolanda Diever, 82 en 84, totaal 166 slagen

Greensome kampioen Heren: Erik van Dam en Niels Ram, 78 en 78, 156 slagen totaal.

Het volledige verslag is te lezen onder wedstrijden > verslagen clubkampioenschappen